Paradentosebehandling udføres hurtigt og effektivt

Paradentose er en alvorlig tandsygdom, som man kan miste tænderne af. Derfor er hurtig og professionel paradentosebehandling nødvendigt.

Behandling af paradentose hjælper på andre sygdomme

Mange tandproblemer, men især paradentose, kan give ubalancer i kroppen. Ny forskning har vist, at ubehandlede tand- og mundhulesygdomme kan give hjerte-karsygdomme, sukkersyge og andre systemiske sygdomme.

Vores dygtige tandplejere anvender derfor de sidste nye metoder til at standse udviklingen af parodontose og bevare dit helbred. Vi bestræber os på at undgå kirurgisk behandling, men bliver det nødvendigt, anvender vi det velafprøvede produkt Emdogain til opbygning af fæste omkring tænderne.

Vi tilbyder en skånsom behandling

Hos CentrumKlinikken udfører vi en professionel og skånsom paradentosebehandling, så du slipper for unødige smerter og kan bevare dine tænder.

Paradentose er en infektionssygdom omkring tænderne. Hvis det udvikler sig, vil infektionen brede sig til knoglen omkring tænderne, og derefter vil tænderne begynde at løsne sig og til sidst falde ud. Derfor er det vigtigt, at paradentose bliver behandlet i tide.

Kontakt os for information om paradentosebehandling

Symptomer på paradentose kan være blødende tandkød, smerter i tænderne og dårlig ånde. Du kan få hjælp til din paradentose hos Centrumklinikken i Ringsted - for råd og vejledning og mere information om vores paradentosebehandling.

​Kontakt os på telefon book en tid online.​​

Tandklinikkens åbningstider:

Mandag​: